raw


Kommentarer
Postat av: Karl

Hej mitt namn är Karl (21år)

Tycker du lägger ut mycket schyssta bilder, speciellt den här stilen fastnar jag för, skitit och urtvättat men ändå vardagligt, mycket bra!



Ville bara säga att om du behöver en modell, så är ja tillgänglig och intresserad, speciellt till något liknande som dessa bilder. Men grejen är den dock att ja inte har någon erfarenhet alls av att vara modell,(dålig pr känner jag här) men ja skulle vilja börja testa lite. så om du beöhver en kille som mig och orkar med att jag aldrig gjort något liknande innan så ställer jag gärna upp, vore kul!

Ja kan maila lite bilder till dig ifall du mailar mig din mail-adress.



chao

2010-09-10 @ 17:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0